tips nak jadi budak HOT :D

Semua orang dalam dunia nie mesti nak jadi popular , tapi bila kau dah popular mesti kau nak normal life balik kan? Heh! Standardlah lumrah kehidupan disitu . Papepon kalau dah popular tuh kena lah pandai bawak diri . So dalam entry ini mungkin dapat membuka mata korang macam mana caranya untuk mendapatkan perhatian .
okay guys , harini atyn nak bagi korang tips macam mana nak jadi budak hot okay ? kepada sesiape yang rasa diri dia dah hot tuu , toksah lahh baca posting ni okay .

Contoh-Contoh Popular
Ada orang popular dalam Photography macam KukuBesi , SaifulNang , ChotTouch , MelRomeo haha [oneday beb]
Ada orang popular dengan hanya bermain skateboard macam Tony Hawk. Kepopularan dia tuh sampai ada game nama dia sendiri Under Activision iNc
Ada jugak orang popular main-main magic macam David Blaine tuh. Siap ada Slot dalam TV lagi !
Sebab tu atyn banyak kali dah cakap ngan korang semua , kalau nak jadi popular sangat , cuba cari kelainan .Kelainan ada banyak maksud , janganlah gunakan kelainan dari segi negatif. Aku ambil contoh terdekat menggunakan aplikasi Blog. Sebab kita dalam arena blogging. macam mana nak jadi popular dalam blog ?

Mesti ramai yang bertanya pada diri sendiri dan kawan-kawan terdekat tapi tak mungkin ah korang nak cakap dengan kawan-kawan korang ‘macam mana nak jadi popular’ . Kompem kena bahan lah kan!

Papepon masing-masing ada otak , ada akal , ada ilmu , ada skills . Cuba gunakan semua tuh and combinekan kalau korang betul-betul nak popularlah kan haaa. Kamon setiap orang mesti ada kelebihan , why not tunjukkan dekat blog korang . Sebagai contoh , korang power menganyam . why not ajar orang cara-cara menganyam ? SO daripada slot-slot entry pasal menganyam pasti ada yang akan suka dengan apa yang ko buat tuh dan mereka akan mengangap kau seorang guru terhadap seni menganyam.

contoh lain lagi , kalau korang power main guitar , why not show your skills and kenape mesti malu tunjuk bakat yang ada? Kita fikir sejenak!

Tak perlu fikir sampai luar negara. Just ambil point dalam Malaysia jer , dimana rakyat malaysia ni ada 28juta secara statistik untuk tahun 2010. Kalau dibahagikan kepada 2 menjadi 14 Juta yang suka guna internet dan bahagi lagi kepada 2 menjadi 7 Juta yang suka melayari web-web facebook , blog , twitter dan sebagainya. Bahagikan kepada 2 lagi yang suka mencari ilmu didalam web menjadi 3.5 Juta. Kalau crowd 3.5 juta kau dah boleh pegang Cukup suda? Kan?


Then manusia-manusia akan tengok dan mungkin ada sesetengah yang akan suka dengan hasil korang tu , lepastu korang akan jadi popularlah sebab bawak kelainan dalam perkara yang korang focus . Papepon atyn kasi warn awal-awal , kalau korang nak popular memang first-first susah untuk orang lain terima. Tetapi seriously lepas lama-lama orang akan slow-slow terima kau heee – Contoh cikgu shida tuh

Ada orang tak suka dengan Cikgu tuh , dulu atyn tengok first impression yang dia bawak , atyn suka dengan cara dia. Ahha lepas tu atyn duk baca jer ada orang tak suka dia sebab dia tuh cikgu lah apa lah .Ah pergi mampus sama comment macam tuh sebab comment macam tuh orang-orang Poyo. Dia manusia jugak bai ada port jadi weng ada port tak jadi weng yang korang nak bebel tak tentu pasal dalam Video dia pesal ? LOL tak suka Pangkah suda ~

* jadi popular ni memang kena tahan segala macam “caci , kutuk , maki , hamun , ngumpat , stalker dan segala mala bala yang sama dengan” – Ah relax suda~



thats all for today :)